Wat houdt de functie in?
Als HR Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor alle medewerkers ten aanzien van HR en salaris gerelateerde vragen. Zij weten jou makkelijk te vinden via verschillende kanalen en kunnen rekenen op een behulpzaam, eerlijk en correct antwoord. In deze functie is flexibiliteit belangrijk, omdat je regelmatig moet schakelen tussen jouw diverse werkzaamheden. Denk daarbij aan het verwerken van binnengekomen sollicitaties, opstellen van contracten, verzuimbegeleiding, maken van personeelsdossiers en verwerken van administratie in diverse systemen. Kortom: je zorgt ervoor dat de basiswerkzaamheden goed worden opgepakt en medewerkers geholpen worden met hun vragen.
Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?
- Communicatie: jij bent het eerste aanspreekpunt en helpt medewerkers en potentiële medewerkers met zijn / haar vragen;
- HR Administratie: je draagt zorg voor alle personeelsdossiers, benodigde documenten en het bijwerken van diverse systemen en ondersteuning bij projecten;
- Salarisadministratie: je verwerkt mutaties in het systeem;
- Verzuimbegeleiding: je verwerkt ziek- en herstel meldingen en begeleid langdurig zieke medewerkers bij hun re-integratie;
- Recruitment/ Acquisitie: gehele werving- en selectieproces wordt door jou gefaciliteerd.
Wat vragen wij van jou?
- Je hebt minimaal MBO 4 werk- en denkniveau, bij voorkeur met een opleiding richting HRM;
- Je hebt basiskennis van arbeidsrecht;
- Je bent accuraat en zorgt dat gegevens correct verwerkt worden;
- Je bent betrouwbaar en integer – je doet wat je zegt, kan goed met vertrouwelijke gegevens omgaan en behandeld iedereen gelijkwaardig en met respect;
- Je hebt sterke mondelinge- en schriftelijke communicatievaardigheden vanwege de vele contactmomenten met onze collega’s;
- Je bent flexibel en kan goed schakelen tussen werkzaamheden;
- Tegelijkertijd zorg je er ook voor dat je overzicht houdt en jouw eigen werk goed plant en organiseert;
- Je hebt bij voorkeur al werkervaring in een soortgelijke functie.
Wie zijn wij?
A Zorg is een snelgroeiende en jonge thuiszorginstelling in regio Eindhoven die staat voor kwalitatieve zorg en ondersteuning met een vertrouwensband tussen werknemers en cliënten. Bij ons staan de cliënten samen met de medewerkers centraal. Bij het leveren van zorg en ondersteuning legt A Zorg nadruk op een persoonlijke relatie en zorgvuldigheid bij het uitvoeren van de verzorgende taken.
Wat bieden wij jou?
- Een dienstverband van 1 jaar met uitzicht op vast dienstverband;
- Een gedegen inwerkperiode;
- Salarisinschaling op basis van FWG 35 van de CAO VVT, afhankelijk van opleiding en ervaring tussen €2.474,49 – €3.003,86 bruto per maand op basis van 36 uur per week.
- 8% vakantiegeld (te betalen in mei);
- 8,33% eindejaarsuitkering (te betalen in november);
- Deelname aan pensioenfonds Zorg en Welzijn;
- Reiskostenvergoeding volgens CAO VVT;
- Laptop van de zaak om je werk goed te kunnen uitvoeren;
- Een prettige werksfeer, korte lijnen en een open manier van communiceren;
- Een baan met gevarieerde werkzaamheden waardoor geen dag hetzelfde is;
Jouw reactie?
Ben je enthousiast, solliciteer dan direct door je CV te mailen naar werken@azorg.nl. Sluitingsdatum is op 14 april 2025. Voor meer informatie kun je terecht bij Meggie van der Weijde via telefoonnummer 040-8457955. Meer informatie over onze organisatie vind je op www.azorg.nl